Saturday, May 16, 2020

زکات کی رقم عذر صحیح کی بناپراپنی ذات پرخرچ کرناکیسا؟

*🔸زکات کی رقم عذر صحیح کی بناپراپنی ذات پرخرچ کرناکیسا؟🔸*


مسئلہ زید نے زکوٰۃ کی رقم علیحدہ کر کے رکھا تھاکہ رمضان میں ادا کر ینگےمگرموجودہ حالات میں زید تنگ دست ہوگیاتوکیازید اس رقم کو اپنے خرچ میں استعمال کر سکتا ہے یا زکوٰۃ ادا کرے؟
*فخرازھرچینل ⇩*
https://t.me/fakhreazhar
*🔹سائل محمد عارف جلالی پورہ وارانسی یوپی🔹*
اــــــــــــــــــــــ❣♻❣ـــــــــــــــــــــــ
*الجواب بعون الملک الوھاب :*
صورت مذکورہ مسئولہ میں عذر شرعی کے باعث اپنی ذات پر اس رقم کو خرچ کر سکتا ھے اگر مال پر سال پورا ھوچکا ھے تو اس کی قضا اس پرلازم ھوگی اور اس کی صورت یہ ھے دوسرا سال پورا ھونے سے قبل اس کو ادا کردے یا اس رقم کو حیلئہ شرعی کرکے استعمال کرے تو اس صورت میں زکواۃ بھی ادا ھوجائےگی اس کا طریقہ یہ ھے کہ زکواۃ کی رقم کا کسی فقیر کو مالک بنادے پھروہ اپنی مرضی سے لوٹا دے اس کے بعد وہ اس رقم کو اپنی ذات پر خرچ کر لے : ور نہ پہلی صورت میں اس کاادا کرناواجب رھےگا :

📑درمختار میں ھے :
*(قوله:فيأثم بتأخيرها) ظاهره الإ ثم بالتأخير ولو قل كيوم أو يومين؛لأنهم فسروا الفور بأول أوقات الامکان.وقد يقال: المراد أن لایؤخر إلى العام القابل؛ لمافي البدائع عن المنتقى بالنون:إذالم يؤد حتى مضى حولان فقدأساء وأثم اهـ فتأمل*
*(📕الدر المختار مع الرد المحتار ج 2 / 272کتاب الزکواۃ)*

📃ھندیہ میں ھے :
*وتجب على الفورعند تمام الحول حتى يأثم بتأخيره من غير عذرو في رواية الر ازي على التراخي حتى يأْثم عند الموت ، والاول أصح كذا في التهذيب "*
*(📔الفتاوى الهنديةج 5 / 14کتاب الزکواۃ )*

📄بدائع الصناء میں ھے :
*وذكرالجصاص أنهاعلى التراخي واستدلّ بمن عليه الزكاة اذا هلك نصابه بعد تمام الحول والتمكن من الأداء أنه لايضمن، ولو كانت واجبة علی الفور لضمن، كمن أخر صوم شهر رمضان عن وقته أنه يجب عليه القضاء*
*(📘بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع ج 2/ 3 کتاب الزکواۃ)*

📜عنایہ شرح ھدایہ میں ھے :
*" عن أبي يوسف أنه لا يأثم بتأ خيرالزكاة ويأثم بتأْخيرالحج لان الزكاة غير مؤقتة، أما الحج فهو مؤقت كالصلاة، فربما لايدرك الوقت في المستقبل، وموضعه أصول الفقه*
*(📚العنايةشرح الهدايةج 2/ 156 کتاب الزکواۃ)*

📄درمختار میں ھے :
*واجب علی الفور وعلیہ الفتوی کما فی شرح الوھبا نیۃ*
*(📓الدرا لمختار ج 271/2کتاب الزکواۃ)*

📌راجح واصح قول کی بنیاد پر سال پوراھوجانےکے بعد فورا زکواۃ واجب ھوجاتاھے بلا عذرشرعی زکواۃ اداکرنے میں تاخیرکرنا گناہ اور ایسا کرنا مکروہ تحریمی ھے
البتہ عذرشرعی کی بنیاد تاخیر کرنابلاکراھت جائز ھے مسئلئہ مذکورہ  مستفسرہ  میں تنگ حالی عذر ھے اس لئے اس رقم کو اپنی ذات پر بلا کراھت خرچ کر سکتا ھے لیکن اسکی قضا لازم ھوگی :

حالت مجبوری میں حیلئہ اسقاط بھی جائزھےلیکن وہ عذر عذر شرعی ھو  :

📜المبسوط میں ھے :
*فان الحیل فی الاحکام المخر جۃ عن الامام جائزۃ عند جمھور العلما*
*(📕المبسوط للسرخسی:کتاب الحیل،الجزء 30، 209)*

📃الدر المختار میں ھے :
*لومات و علیہ صلوات فائتۃ واوصیٰ بالکفارۃ یعطی لکل صلوۃ نصف صاع من برکا لفطرۃ و کذا حکم الوتر و الصوم‘وانما یعطی من ثلث مالہ‘ ولو لم یترک مالا یستقرمن وارثہ نصف صاع مثلاً و یدفعہ‘ الفقیر ثم یدفعہ الفقیر للوارث ثم و ثم حتی یتم ( قال فی الشامیہ) ثم ینبغی بعد تمام ذالک کلہ ان یتصدق علی الفقراء بشئ من ذالک المال اوبما اوصیٰ بہ المیت ان کان او صیٰ*
*(📚 ردالمحتار مع الدرالمختار: ج 94/2 ط سعید)*

📑فتاوی ھندیہ میں ھے :
*اذا ارادان یؤدی الفدیۃ عن صوم ابیہ اوعن صلوٰتہ وھو فقیر فانہ یعطی منوین من الحنطۃ فقیر اثم یستوھبہ ثم یعطیہ ھٰکذا الی ان یتم : کذ ا فی الفتاویٰ السرا جیۃ*
*(📘الفتاوی الھندیۃ ج 660/7)*

📄بحر الرائق میں ھے :
*وإن لم يترك مالا تستقرض ورثته نصف صاع ويدفع إلى المسكين ثم يتصد ق المسكين على بعض ورثته ثم يتصدق ثم وثم حتى يتم لكل صلاةماذكرناولو قضا ها ورثته بأمره لايجوز و في الحج يجوز”*
*(📚البحر الرائق کتاب الصلوٰۃ باب قضاء الفوائت/ 33)*

🔎واضح ھواکہ تنگ حالی میں حیلئہ شرعی کرکے اپنے لئے خرچ کرنا شرعاً جائز ھے

*🔸واللہ تعالیٰ اعلم ورسولہ🔸*
اــــــــــــــــــــــ❣♻❣ـــــــــــــــــــــــ
*✍🏻کتبــــــــــــــــــــــــــــــــــہ*
*حضرت مفتی محمد مقصود عالم فرحت ضیائی صاحب قبلہ خلیفئہ حضور تاج الشریعہ ومحدث کبیرصدرمفتی فخر ازہردارالافتاءوالقضاء وسرپرست اعلیٰ جماعت رضائے مصطفی برانچ ہاسپیٹ کرناٹک الھند*
*🗓 ۲۰ رمضان المبارک ۱۴۴۱؁ھ مطابق ۱۴ مئی  ٠٢٠٢؁ء بروز جمعرات*
*رابطہ* https://wa.me/+918197069226
اــــــــــــــــــــــ❣♻❣ـــــــــــــــــــــــ
*✅الجواب صحیح حضرت مفتی محمد احمد نعیمی صاحب قبلہ چترویدی نئی دہلی*
اـــــــــــــــــــــ❣♻❣ــــــــــــــــــــــ
*🔸فیضان غوث وخواجہ گروپ میں ایڈ کے لئے🔸* https://wa.me/+917800878771

No comments:

Post a Comment